Strony

Czy wiesz że

  • Krajowe gabloty ogłoszenioweKrajowe gabloty ogłoszeniowe
    Ogłoszenia, ogłoszenia. Wszelkiego rodzaju ogłoszenia i treści ogłoszeniowe mają za zadanie dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców. W tym celuproducenci produkują krajowe gabloty ogłoszeniowe, które rozstawiane w różnych miejscach danego …
  • Austriacka szkoła ekonomicznaAustriacka szkoła ekonomiczna
    Do jednych z najbardziej popularnych szkół ekonomicznych możemy zaliczyć tak zwaną szkołę austriacką, jaka zakłada brak konieczności działania na mechanizm rynkowy ze strony państwa. Jedynym sposobem na normalne funkcjonowanie poszczególnych …

Opłacalność handlu zagranicznego

Wielki wpływ na opłacalność handlu zagranicznego mają przede wszystkim ceny, po jakich eksportujemy i importujemy nasze towary z zagranicy, lub za granicę. Najczęściej gdy ceny produktów eksportowanych rosną szybciej niż importowanych. W takiej sytuacji dany kraj ma możliwość zakupienia większej ilości towarów importowanych. W przypadku, kiedy ceny importu są niższe od uzysków z eksportu dana firma powinna zwiększyć import, kłaść nacisk na ilość importowanych towarów do kraju względem ilości towarów eksportowanych. Jest to dla danego przedsiębiorcy szansa na zysk. Tańsze towary sprzedawane w kraju po wyższej cenie, zamiast eksportowania towarów, i uzyskiwania mniejszej zapłaty, niż w przypadku płatności za towary przywożone. Jest to dość skomplikowane dla osób, które nie zajmują się na co dzień prowadzeniem przedsiębiorstwa. Każda firma patrzy, żeby zarobić jak najwięcej na tym, co oferują swoim klientom. Czasami sprowadzane towary z zagranicy są znacznie tańsze zarówno dla samych przedsiębiorców, jak również ich klientów. Najważniejszą kwestią w handlu zagranicznym jest wypoziomowanie kosztu towarów, i znalezienie najlepszego opłacalnego dla danej firmy wyjścia – eksportu lub importu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>